Brwinów: 444 kilometr autostrady A2 prowadzącej od granicy z Niemcami do Warszawy, blisko węzła Pruszków, 22 kilometr linii kolejowej Warszawa-Łódź. Na przemysłowych terenach Parzniewa, Moszny i Koszajca pojawiają się inwestorzy i przystępują do realizacji swoich zamierzeń.


Dzięki autostradzie A2 północne tereny gminy Brwinów stały się miejscem atrakcyjnym dla inwestorów i bardzo dobrą lokalizacją dla centrów logistycznych.

Spółka Millennium Logistic Park rozbudowuje swoje centrum logistycznego w gminie Brwinów: na terenie o powierzchni 67 ha, wokół charakterystycznego, widocznego z odległości kilkudziesięciu kilometrów komina w Mosznie, powstają kolejno hale magazynowo-produkcyjne, których łączna powierzchnia ma wynosić docelowo ponad 300.000 m kw. Wśród najemców MLP już teraz są m.in. Grupa Sarantis, sieci sklepów spożywczych MarcPol i Żabka, Dasher.

Na przeniesienie swojej siedziby do gminy Brwinów oraz budowę centrum logistycznego zdecydowała się także firma ULMA Construccion, światowy lider w produkcji deskowań i rusztowań. W 2012 r. w Koszajcu powstał jej budynek biurowy o powierzchni użytkowej 3,5 tys. m kw. oraz hala warsztatowo-magazynowa z częścią socjalną o pow. 2,8 tys. m kw. i placami składowymi wraz pełną infrastrukturą.

Od stycznia 2014 r. w Parzniewie swoją siedzibę ma Formika – jeden z najnowocześniejszych zakładów w Europie produkujący opakowania dla przemysłu mleczarskiego, farmaceutycznego i kosmetycznego.

Centrum dystrybucyjne Jeronimo Martins Polska także wybrało na swoją siedzibę przemysłowe tereny Parzniewa. Powierzchnia magazynowa nowego centrum wynosi 21,5 tys. m kw. Otawrty w grudniu 2014 r. obiekt obsługuje 120 sklepów sieci Biedronka w Warszawie i okolicach.

Inwestorzy mogą skorzystać też z biegnącej przez Brwinów linii kolejowej: dawny szlak kolei warszawsko-wiedeńskiej  jest modernizowany przez PLK PKP (trasa Warszawa- Łódź), a w Parzniewie powstanie nowoczesny terminal intermodalny. Koszt przedsięwzięcia to 128 mln zł. Inwestor HHLA Intermodal Polska uzyskał z Centrum Unijnych Projektów Transportowych dofinansowanie z Funduszu Spójności w wysokości 45,3 mln zł. Projekt obejmuje m.in. budowę infrastruktury torowej, zakup i montaż suwnic stosowanych do przeładunku kontenerów oraz instalację systemu kontroli oraz systemu komputerowego umożliwiającego wymianę danych o ładunkach oraz bieżące ich monitorowanie.